PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY 2009
SPONSOR GENERALNY 2009
SPONSOR PLATYNOWY 2009
SPONSOR SREBRNY 2009
SPONSORZY 2009
PATRONAT MEDIALNY 2009
ORGANIZATOR 2009

Prelegenci

Mariusz Orzechowski

Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce
Członek Założyciel POPAI Poland
V-ce Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association
Współtworzył i od 15 lat z sukcesem kieruje polskim przedstawicielstwem japońskiej korporacji. Absolwent Informatyki na Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Od ponad 25 lat zawodowo związany z branżą IT. Oprócz zarządzania przedstawicielstwem, zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych, zaawansowanych produktów i rozwiązań, szczególnie zainteresowany nowymi sektorami rynkowymi. Od kilku lat pasjonat systemów informacji i reklamy cyfrowej - Digital Signage. Współzałożyciel stowarzyszeń branżowych: POPAI Poland oraz Polish Digital Signage Association. W tym ostatnim, od stycznia 2009 pełni funkcję v-ce prezesa.

dr Christoph Köller

Absolwent Zarządzania na Uniwersytecie Kolońskim, współzałożyciel i partner zarządzający Goergen & Koeller GmbH (G&K), niemieckiej firmy konsultacyjnej, która specjalizuje się w innowacyjnych strategiach zarządzania. Prelegent wielu branżowych międzynarodowych konferencji m.in.: podczas targów Digital Signage EXPO 2009 w Essen oraz Digital Out Of Home Business Conference w ramach targów Integrated Systems Europe 2009 w Amstardamie.

doc. Bogusław Kwarciak

Psycholog społeczny, specjalista w dziedzinie komunikacji rynkowej. W chwili obecnej pracuje na stanowisku dyrektora strategicznego w Agencji Reklamowej Opus B oraz wykłada na kilku polskich uczelniach. Prowadzi także szkolenia i doradztwo marketingowe dla polskich i zagranicznych firm. Pierwszy stopień doktora uzyskał na Uniwersytecie Jagiellońskim. Drugi stopień doktora uzyskał w University of Connecticut w USA, gdzie przez wiele lat prowadził badania naukowe i zajęcia dydaktyczne. Jest autorem ponad stu publikacji (artykułów naukowych, popularnonaukowych, książek) i dziesiątek ekspertyz. Od kilku lat zajmuje się tematyką Digital Signage.

prof. Dominika Maison

Psycholog, pracownik Wydziału Psychologii, profesor UW. Prowadzi badania naukowe z zakresu roli czynników nieświadomych w postawach konsumenckich i podejmowaniu decyzji konsumenckich oraz roli emocji w odbiorze reklamy. W ramach specjalizacji Psychologii Stosowanej i Psychologii Ekonomicznej prowadzi wykłady na temat psychologii reklamy, zachowań konsumenckich i badań marketingowych. W latach 1992-93 przebywała na stypendium naukowym na Uniwersytecie w Tilburgu (Holandia), w 1999 - w Southwest Texas University. Od 1997 współpracuje z University of Washington w Seattle (USA). Regularnie publikuje artykuły z zakresu badań marketingowych i reklamy. Jest zapraszana na polskie i zagraniczne konferencje, seminaria i festiwale z wykładami na temat badań marketingowych i reklamy. Od kilku lat członek jury festiwalu EFFIE oceniającego skuteczność kampanii reklamowych. Autorka między innymi książek „Zogniskowane wywiady grupowe – jakościowa metoda badań marketingowych”, „Utajone postawy konsumenckie – analiza możliwości wykorzystania metody IAT”, redaktor i autorka rozdziałów w książce na temat reklamy społecznej „Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej” oraz „Badania marketingowe”. Od początku lat 90-tych zajmuje się badaniami marketingowymi. Właścicielka Domu Badawczego Maison specjalizującego się w badaniach wizerunku marki, badaniach komunikacji, badaniach reklamy, badaniach towarzyszących tworzeniu kampanii społecznych oraz wykorzystaniu niestandardowych metod badawczych. Prowadzi szkolenia dotyczące badań marketingowych i badań reklamy oraz szkolenia dla moderatorów zogniskowanych wywiadów grupowych. W latach 2003-2007 Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Członek międzynarodowych organizacji: Society for Consumer Psychology (SCP), Association for Consumer Research (ACR), American Academy of Advertising (AAA) oraz European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR).

dr Łukasz Mikołajczak

Redaktor prowadzący miesięcznik „Visual Communication”. Autor pierwszej w Polsce pracy doktorskiej dotyczącej reklamy zewnętrznej oraz wielu artykułów i publikacji naukowych w zakresie mediów i komunikacji wizualnej. Wykładowca uczelni publicznych: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza i Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz niepublicznych – Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych. Konsultant i koordynator komercyjnych działań w zakresie komunikacji wizualnej, m.in.: dla Selgros Cash&Carry i Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Prowadzi także szkolenia i doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej dla polskich i zagranicznych firm. Członek Jury wielu polskich (m.in. Festiwal Plakatu Barbakan, Obsesja Papieru) i zagranicznych konkursów branżowych (m.in: MACtac Award).

Michał Moszyński

27 lat, z wykształcenia absolwent Politechniki Opolskiej o kierunku Informatyka, z zawodu specjalista do spraw reklamy i marketingu.
Z branżą reklamy i Digital Signage związany od 5 lat, od 2 lat Dyrektor Marketingu i Sprzedaży POL-TV Multimedia Sp. z o.o. Obecnie Członek Założyciel oraz Prezes Polish Digital Signage Association. Zainteresowania: dobry film, książka, piłka nożna, siatkówka, f1, podróże.


Jacek Małka

Produkt Menadżer oraz Kierownik Działu Rozwoju Oprogramowania w MCX Systems. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z systemami identyfikacji i wizualizacji. Architekt oraz kierownik zespołu developerskiego projektu autorskiego systemu DDS AdLive. W ciągu ostatnich 9 lat brał udział w projektach informatycznych, pełniąc role projektanta, architekta oraz kierownika projektu. W firmie MCX Systems pracuje od maja 2004 roku. Ukończył Politechnikę Warszawską Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych.

Moti Gura

Współzałożyciel, prezes i dyrektor generalny TruMedia. Pod jego kierownictwem, TruMedia stała się wiodącym światowym dostawcą systemów pomiaru oglądalności w czasie rzeczywistym dla reklamy elektronicznej out-of-home, a także prezentowanej na wyświetlaczach wystawowych oraz w punktach sprzedaży. Jako prezes, Moti Gura jest odpowiedzialny za strategię firmy, koncentrując jej działania na strategicznym partnerstwie. Przez ponad 25 lat działania w biznesie zaawansowanych technologii, Moti Gura prowadził wiele firm, od samego początku ich działalności, aż do wejścia na giełdę. Jako założyciel i były dyrektor generalny przedsiębiorstw branży IP wideo, znacząco przyczynił się do rozwoju, takich jak: Fibronics (NASDAQ: FBRX), Adacom Technologies (TASE: ATL), Optibase (NASDAQ: OBAS) oraz VCON (Novo Marche Paris).

Konrad Mroczek

Konrad Mroczek prowadząc w przeszłości takie marki jak Pilsner Urquell, Perrier, Era Business i wiele innych projektów, posiadł doświadczenie w wielu dziedzinach marketingu. Z podstawami zdobytymi na SHG i ugruntowanymi w pracy wykładowej na WSP, oraz praktycznym wykorzystaniu wiedzy, posiadł szerokie spojrzenie na branżę poczynając od podstaw komunikacji marki, poprzez media do strategicznego podejścia do biznesu. W ostatnich latach pobyt w Australii gdzie pracował w renomowanych agencjach reklamowych (McCann, Grey G2), dał mu możliwość pracy nad projektami internetowymi największych światowych marek takich jak Microsoft, Toyota czy Pfizer. Nowe rozwiązania DS to kolejne wyzwanie łączące tradycyjny marketing z najnowszymi technologiami, czym obecnie zajmuje się na stanowisku Dyrektora Handlowego w 3 Space S.A.

Katarzyna Kłopocińska

Katarzyna Kłopocińska zdobywała doświadczenie w zarządzaniu przy projektach w Polsce, Danii i Wielkiej Brytanii. Połączyła wiedzę z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem i strategią biznesową zdobytą podczas studiów na Politechnice Warszawskiej i University of Cambridge wraz z pracą zawodową w dużych korporacjach jak Deloitte Business Consulting, Cadbury-Wedel, Danish Crown i GlaxoSmithKline. Uczestniczyła również w innowacyjnych przedsięwzięciach w mniejszych przedsiębiorstwach, spotykając się z najnowocześniejszymi technologiami i produktami. Pracując z ludźmi z całego świata miała okazję uczyć się od najlepszych. Teraz prowadzi rozwój firmy 3 Space S.A., wprowadzając młodą firmę i jej dynamicznie rozwijający się produkt na Polski rynek mediów i reklamy.

Grzegorz Góralczyk

Z wykształcenia kulturoznawca, z zamiłowania artysta i menedżer jednocześnie. Tematyką Digital Signage zajmuje się od trzech lat, przede wszystkim koordynując projekt Empik TV, jedną z pierwszych telewizji wewnątrzsklepowych o zróżnicowanym kontencie tematycznym. Prowadzi w Tequila Polska \ Sales Link zespół zajmujący się strategią projektów Digital Signage, kreacją i produkcją kontentu oraz obsługą emisji. Obecnie pracuje nad wdrożeniem kilku nowych projektów Digital Signage oraz wykorzystaniem multimediów w działaniach field marketingowych. Wcześniej w Agencji Reklamowej NEO obsługiwał jedną z pierwszych w Polsce sieci POS TV w sklepach Żabka. W nowych technologiach widzi nie tylko potencjał reklamowy, ale także możliwości tworzenia projektów łączących cele wizerunkowe, sprzedażowe, informacyjne i rozrywkowe.

mec. Karol Jokiel

27 lat. Z wykształcenia prawnik. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Aplikant radcowski IV roku w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Opolu. Z obsługa prawną związany od początku kariery zawodowej. Pracownik renomowanej, największej w regionie opolskim, funkcjonującej na rynku od 1991 r. kancelarii prawnej - Kancelarii Radców Prawnych „Jurysta” Kubik, Sawczuk-Paluch, Stańdo, Wyszatkiewicz s.c. w Opolu - specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych m.in. z branż: energetycznej, farmakologicznej, spożywczej, nowych technologii, reklamy i dystrybucji towarów. Członek założyciel stowarzyszenia na rzecz ochrony prawa „Lex et Veritas” stawiającego sobie za cel szerzenie wiedzy prawnej oraz podnoszenie kultury prawnej obywateli. Autor licznych publikacji z zakresu prawa cywilnego, handlowego i pracy (książek i artykułów tematycznych). W systemach Digital Signage dostrzega potencjał rozwoju oraz istotnej zmiany rynku nie tylko w dziedzinie informacji czy reklamy cyfrowej ale również w dziedzinie rozrywki oraz kształtowania wizerunku firm i marki towarów lub usług. Miłośnik turystyki górskiej i aktywnego wypoczynku. Pasjonat nowych technologii.

Krzysztof Rybczyński

Absolwent krakowskiej ASP, posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie grafiki i animacji 3D i 2D jako motion deisgner, animator 3D. Współpracuje z firmami postprodukcyjnymi i agencjami reklamowymi. Przygotowuje projekty dla największych producentów gier komputerowych w Polsce jako dyrektor kreatywny. Otrzymał wiele nagród w konkursach na grafikę i animację 3D. Obecnie pracuje na stanowisku managing creative director w Animaticstudio.

Andrzej Gołoś

od 2002 r. w ARC, od 2006 r. jako Kierownik Zespołu. Z wykształcenia socjolog (IS UW), absolwent Podyplomowych Studiów Analiz Marketingowych w SGH, stażysta w Harris Interactive w Londynie. Kierownik kilkudziesięciu projektów badawczych, prowadził nadzór nad około 150 projektami realizowanymi przez Zespół (w tym całość projektów z obszaru shopper marketingu realizowanych przez ARC). Specjalizuje się w analizach statystycznych, badaniach segmentacyjnych oraz badaniach satysfakcji i lojalności. W kierowanym przez niego Zespole powstają projekty innowacyjnych rozwiązań badawczych w obszarze shopper marketingu.

Jacek Miotke

Od kilkunastu lat związany z sektorami telekomunikacji, informatyki oraz multimediów zajmując się wprowadzaniem na rynek polski nowych technologii. Pasjonat wykorzystania multimediów i nowych technologii w procesie kształcenia oraz komunikacji. Przeszkolił kilka tysięcy osób w zakresie stosowania i sprzedaży produktów zaawansowanych technologicznie. Projekty Digital Signage w sposób naturalny łączą zagadnienia obszarów jego aktywności zawodowej. Będąc dyrektorem sprzedaży w DDS Poland, odpowiada za kluczowe i rozbudowane projekty DS, oparte o platformę SCALA, światowego lidera oprogramowania DS.

Łukasz Aranowski

Chemik z wykształcenia, turysta i krajoznawca z zamiłowania. Zawodowo jest menedżerem projektu i architektem systemów IT. Z empikiem i z projektami Digital Signage związany od 2005 roku. Twórca sieci 300 kiosków dotykowych DEK (Digital EMPiK Kiosk) pełniących jednocześnie role katalogu produktów, nawigatora po salonach empik oraz odsłuchów muzycznych. Od początku 2007 roku odpowiedzialny w części systemowej i infrastrukturalnej za projekt empik.tv - telewizji wewnętrznej ze zróżnicowaną treścią emitowanej na ponad 300 nośnikach w sieci 80 salonów. Marzy, aby w przyszłości doprowadzić do pełnej integracji obu (DEK i empik.tv) systemów Digital Signage w empiku. Zwolennik rozwiązań niestandardowych i dedykowanych pod konkretne potrzeby.

Rafał Janowicz

Prezes Zarządu Pentor Research International Poznań, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (1990). Pracował w Zakładzie Historii Kultury na UAM w Poznaniu wykładając i prowadząc zajęcia dydaktyczne. Z badaniami rynkowymi związany od 1991 roku. Badacz ilościowy i jakościowy, moderator, trener i szkoleniowiec. Członek PTBRiO. Wielokrotnie prowadził badania dotyczące nośników Digital (w marketach, w hipermarketach, w przestrzeni publicznej, na stacjach benzynowych i dworcach, w placówkach bankowych). Obecnie odpowiedzialny za tworzenie standardu pomiarowego wspierającego planowanie mediów Digital Signage.

Maciej Jabłonecki

Z informatyką sądową związany od ponad 10 lat. Obecnie Kierownik Oddziału Informatycznego Sądu Okręgowego w Toruniu. Absolwent kierunku matematyka w zakresie informatyki oraz kierunku zarządzanie w zakresie zarządzania firmą. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej. Specjalizuje się w informatyzacji jednostek wymiaru sprawiedliwości, bezpieczeństwie systemów oraz zagadnieniach z pogranicza informatyki, prawa oraz zarządzania. Do sukcesów zalicza zbudowanie od podstaw systemu informatycznego Sądu Okręgowego w Toruniu. Prywatnie zapalony turysta, a w szczególności miłośnik średniowiecznych zamków.

Michał Kornacki

Prezes Zarządu, Internet Media Services SA. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 roku w Masterfoods Polska Sp. z o.o., jako przedstawiciel handlowy, by awansować na Regionalnego Kierownika Sprzedaży. W latach 1999-2002 piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Fructa Polska Sp. z o.o., jednocześnie będąc członkiem European Management Team w Wasergold Gmbh. W 2002 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu Marspol Serwis Sp. z o.o. Od 2005 roku zasiada w Zarządzie IMS Sp. z o.o. W 2007 roku został Prezesem IMS S.A. Michał Kornacki jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, na specjalizacji trenerskiej.

Ronnie Guggenheim

Członek zarządu OVAB Europe [Out-of-home Video Advertising Bureau], posiadającym bardzo duże doświadczenie w dziedzinie DS. Jako dyrektor generalny Minicom Digital Signage, wiodącego producenta gotowych rozwiązań dla DS, Guggenheim jest jednym z pionierów tego szybko rosnącego segmentu rynku i aktywnie przyczynia się do jego kształtowania i rozwoju. Swoje szerokie kontakty z najważniejszymi firmami z różnych sektorów potrafi spożytkować w pracy członka zarządu OVAB Europe.

Ales Vitek

Członek zarządu PRN Polska i Thomson Technicolor Polska. Absolwent Ekonomii i Zarządzania na Politechnice Praskiej. Od 1994 związany z grupą Thomson, dla której pracował w Pradze, Paryżu i Warszawie. Piastował stanowiska w obszarze finansów i rozwoju biznesu. W PRN Polska od 3 lat, inicjator joint-venture pomiędzy Thomsonem a grupą Polsat. Wolny czas spędza grając w golfa.



Dorota Kamińska

Prezes Net Sp. z o.o. Wieloletnie doświadczenie w pracy dla największych, międzynarodowych korporacji, przedsiębiorstw z sektora SMB oraz instytucji państwowych. Prezes i współwłaścicielka kilku polskich firm. Ukończyła Szkołę Główną Handlową, Kolegium Gospodarki Światowej w Warszawie oraz Akademię Wychowania Fizycznego. Efektywnie realizuje nowatorskie projekty. Zawsze bierze odpowiedzialność za cały proces – od pomysłu do kompleksowej realizacji. Strategia, kreacja, efektywna organizacja to pasja, której nie chce się oprzeć. Pracowała miedzy innymi dla: Instytutu Onkologii w Warszawie, Zespołu Opieki Zdrowotnej, Citigroup oraz kilku własnych firm. W Net Sp. z o.o. (dzięki wsparciu Qlu Sp. z o.o.) wdraża na skalę ogólnopolską system Digital Signage w ramach projektu Skarby Urody Rossmann.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009