PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY 2009
SPONSOR GENERALNY 2009
SPONSOR PLATYNOWY 2009
SPONSOR SREBRNY 2009
SPONSORZY 2009
PATRONAT MEDIALNY 2009
ORGANIZATOR 2009

Agenda Konferencji

Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian tematyki konferencji.

Dzień I - 16.09.2009

9.00 - 10.00
Rejestracja
Powitalna kawa
Otwarte warsztaty

Blok 1 - Wprowadzenie

10.00-10.15
Otwarcie konferencji
Michał Moszyński Prezes Polish Digital Signage Association
Mariusz Orzechowski V-ce Prezes Polish Digital Signage Association

10.15-10.45
Digital Signage w Polsce i na świecie - wprowadzenie
Mariusz Orzechowski Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

Blok 2 - Case study cz 1

10.45-11.00
Digital Signage w placówce bankowej na przykładzie Alior Bank S.A.
Jacek Miotke Dyrektor Sprzedaży DDS Poland

11.00-11.15
System Digital Signage BZ WBK
Damian Ludke Kierownik ds. Marketingu Bank Zachodni WBK SA

11.15-11.30
Traffic.TV - DS w obiektach transportu publicznego na przykładzie sieci POL-TV
Michał Moszyński Dyr. Marketingu i Sprzedaży POL-TV Multimedia

Przerwa kawowa

11.30-11.40

Blok 3 - sprzęt też ma znaczenie

11.40-12.10
Profesjonalne nośniki dla systemów Digital Signage
Mariusz Orzechowski Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

12.10-12.25
Interaktywny Digital Signage – sieci informacji i reklamy interaktywnej Dsnet
Tomasz Beuch Wiceprezes Magit

12.25-12.40
"Ostatnia mila" w instalacjach Digital Signage
Piotr Kulesza Kierownik Działu Osprzętu Aktywnego C&C Partners Telecom

12.40-12.55
Digital Signage- od projektu po realizację.
Bartłomiej Gawron V-ce President Narrowcasting

Lunch

12.55 - 13.40

Blok 4 - Oprogramowanie DS.

13.40-13.55
SCALA - podstawa zaawansowanych projektów Digital Signage
Jacek Miotke Dyrektor Sprzedaży DDS Poland

13.55-14.25
AdLive – autorska aplikacja DS – wielu Klientów - różne Potrzeby – jedno Rozwiązanie
Jacek Małka Product Manager MCX Systems

14.25-14.40
URVE - elastyczny system DS.
Tomasz Wojciechowski Główny Programista Eveo

14.40-14.55
System do zarządzania kontentem POL-TV ze zintergrowanym systemem PROM
Łukasz Langa IT Manager POL-TV Multimedia

14.55-15.10
Digital Signage dla początkujących
Wojciech Kosek Technical Manager NEC Display Solutions



Przerwa kawowa

15.10-15.20

Blok 5 - Content is a King

15.20-15.50
Dlaczego kontent?
Grzegorz Góralczyk DDS Manager Sales Link

15.50-16.20
Digital Signage a reklama podprogowa
Dr Bogusław Kwarciak Dyrektor Strategiczny agencji reklamowej Opus B

16.20-16.35
Animacja i motion graphics 2D/3D– atrakcyjny i nowoczesny przekaz marketingowy z wykorzystaniem technologii TV Pos
Krzysztof Rybczyński Managing Creative Director Animatic Studio

16.35-16.55
Debata: Treść DS vs reklama TV vs. plakat / outdoor
Moderator: Adrian Klementowski red. Visual Communication

Blok 6 - Prawo

16.55-17.25
Digital Signage a polskie prawo
Mec. Karol Jokiel Kancelaria Radców Prawnych "Jurysta"

17.25
Zakończenie pierwszego dnia konferencji

Dzień II - 17.09.2009

9.00
Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

Mariusz Orzechowski V-ce Prezes Polish Digital Association

Blok 7 - DS w administracji publicznej

9.10-9.40
Przykłady niekomercyjnych zastosowaniach sieci DS na świecie przez policję, agencje rządowe, organizacje pozarządowe, władze federalne i stanowe
dr Łukasz Mikołajczak Redaktor Prowadzący Visual Communication

9.40-9.55
Cyfrowe nośniki informacji w pracy wymiaru sprawiedliwości na przykładzie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw.
Maciej Jabłonecki Kierownik Oddziału informatycznego Sąd Okręgowy w Toruniu

Blok 8 - DS w miejscach użytecznośći publicznej

9.55-10.25
Systemy DS w hotelach, turystyce, muzeach, obiektach sportowych i edukacji
Mariusz Orzechowski Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

Blok 9 - Case Studies cz.2

10.25-10.55
Specyfika komunikacji DS w lokalach gastronomicznych i rozrywkowych
Katarzyna Kłopocińska Prezes Zarządu 3 Space S.A.
Konrad Mroczek Dyrektor Handlowy 3 Space S.A.

10.55-11.10
IMS, czyli nowe media w miejscu sprzedaży. Nowe możliwości skutecznego oddziaływania na decyzje klienta. Case sudies.
Michał Kornacki Prezes Internet Media Sevices SA

Przerwa kawowa

11.10-11.20

Blok 9 - Case Studies cz.2

11.20-11.35
Case study - Rossmann
Dorota Kamińska General Manager Qlu Sp. z o.o.

11.35-11.50
Case study - Empik
Łukasz Aranowski Project Manager Empik

Blok 10 - Miejsce DS w kampaniach reklamowych

11.50-12.20
Znaczenie Digital Signage jako kanału komunikacji rynkowej w procesie podejmowania decyzji o zakupie
Dr Bogusław Kwarciak Dyrektor Strategiczny agencji reklamowej Opus B

12.20-12.35
Udział wydatków na DS w budżetach reklamodawców

Blok 11 - Stowarzyszenia Digital Signage

12.35-12.50
Polish Digital Signage Association
Michał Moszyński Prezes Polish Digital Signage Association
Mariusz Orzechowski V-ce Prezes Polish Digital Signage Association

12.50-13.05
OVAB Europe
Ronni Guggenheim Wice Prezes OVAB Europe (prelekcja w języku angielskim)

Lunch

13.05-13.50

Blok 12 - Case Studies cz.3

13.50-14.05
Case study - Carefour
Ales Vitek General Manager PRN Polska (prelekcja w języku angielskim)

14.05-14.20
Europejskie przykłady systemów DS. opartych na rozwiązaniach NEC Display Solutions
Mariusz Orzechowski Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

14.20-14.50
Przykłady rozwiązań DS na świecie
Ronni Guggenheim Wice Prezes OVAB Europe (prelekcja w języku angielskim)

14.50-15.20
Kondycja DS w Europie i na świecie
Dr Christoph Koller President Goergen & Koeller GmbH (prelekcja w języku angielskim)

Blok 13 - Sposoby pomiaru systemów DS.

15.20-15.40
Liczy się każde spojrzenie / Real time mesurement
Moti Gura Prezes TruMedia (prelekcja w języku angielskim)

15.40-15.55
Pomiar efektywności wdrożenia systemu DS na przykładzie sieci Spar
Mariusz Orzechowski Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

15.55-16.10
Warunki skutecznego pomiaru efektywności nośników Digital Signage
Andrzej Gołoś Kierownik Zespołu ARC Rynek i Opinia

Przerwa kawowa

16.10-16.20

Blok 13 - Sposoby pomiaru systemów DS. cd.

16.20-16.35
Czy rzeczywiście potrzebujemy badań  dla segmentu DIGITAL  Signage?
Rafał Janowicz Prezes Pentor Research International Poznań

16.35-16.50
System pomiaru oglądalności iCapture w polskiej praktyce
Mariusz Stachowiak Manager Produktu POL-TV Multimedia

16.50-17.10
Debata na temat skuteczności systemów DS (Pentor vs. ARC, Dom Badawczy Maison - prof. Dominika Maison).
Moderator: Mariusz Stachowiak, POL-TV

17.10
Podsumowanie i zakończenie konferencji
Michał Moszyński Prezes Polish Digital Signage Association
Mariusz Orzechowski V-ce Prezes Polish Digital Signage Association

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009