PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY 2009
SPONSOR GENERALNY 2009
SPONSOR PLATYNOWY 2009
SPONSOR SREBRNY 2009
SPONSORZY 2009
PATRONAT MEDIALNY 2009
ORGANIZATOR 2009

Konferencja
Digital Signage Trends 2009

Nośniki cyfrowe
jako element nowoczesnej komunikacji marketingowej

Patronat Honorowy: Polish Digital Signage Association

Sponsor Generalny: NEC Display Solutions

Miejsce: Hotel Jan III Sobieski, Plac Artura Zawiszy 1, Warszawa

Data: 16-17 września 2009

KRÓTKA RELACJA

W dniu 17 września br. w Warszawie zakończyła się pierwsza edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2009. W imprezie uczestniczyło ponad 200 uczestników zainteresowanych tematem cyfrowej komunikacji marketingowej. W trakcie dwudniowego forum przeprowadzono cieszące się ogromnym zainteresowaniem debaty tematyczne i wygłoszono aż 37 prelekcji.

O CZYM MÓWIONO

Organizatorzy konstruując agendę konferencji potraktowali temat bardzo szeroko i wyczerpująco. Przedstawiono przede wszystkim wiele studiów przypadków, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Prelekcje opisujące realizacje systemów Digital Signage dotyczyły miedzy innymi wdrożeń w sieciach: Empik, Rossmann, Alior Bank, Banku BZ WBK, Carrefour, SPAR, a także realizacji w galeriach handlowych, lokalach rozrywkowych, gastronomicznych oraz środkach transportu publicznego.

Zaprezentowano nie tylko systemy reklamowe, ale również informacyjne, np. wspierające pracę administracji publicznej, czy sądów. Podczas konferencji szeroko omówiono również zagadnienia sprzętowe. Obszerne bloki tematyczne dotyczyły nośników, playerów Digital Signage oraz oprogramowania DS. Poruszono także kwestie prawne, związane z dystrybucją treści Digital Signage.

NAJCIEKAWSZE PUNKTY

Dużym zainteresowaniem uczestników Digital Signage Trends 2009 cieszyły się debaty tematyczne. W trakcje konferencji odbyły się dwie takie dyskusje. Pierwsza dotyczyła kreacji kontentu DS, a swoje zdanie w tej kwestii zaprezentowali z jednej strony praktycy: przedstawiciele renomowanych agencji reklamowych, agencji kreacyjnych oraz firm konstruujących i zarządzających sieciami DS, z drugiej zaś strony autorytety naukowe z dziedziny marketingu – m.in. doc. Bogusław Kwarciak. Kolejna debata tematyczna dotyczyła pomiarów skuteczności przekazu Digital Signage. W dyskusji starli się przedstawiciele agencji badawczych: Pentor Research International oraz Dom Badawczy Maison wraz z przedstawicielami firm oferujących własne rozwiązania do badania skuteczności przekazu (np. system iCapture).

NIE TYLKO PRELEKCJE

W trakcie dwóch dni konferencyjnych, równolegle z wykładami odbywały się również warsztaty. W dwóch salach wystawienniczych na powierzchni ponad 300 m2 zaprezentowali swoje rozwiązania producenci sprzętu, rozwiązań informatycznych DS oraz podmioty projektujące, wdrażające oraz zarządzające sieciami DS. Wykłady i warsztaty były jednocześnie tłem do wielu owocnych rozmów biznesowych, gdyż konferencja przyciągnęła zarówno głównych graczy rynku DS w Polsce, jak i wiele firm i instytucji zainteresowanych tą formą komunikacji z klientem.

PLANY

Wysoka frekwencja i zainteresowanie poruszaną tematyką, udział ekspertów zagranicznych, a także interesująca ekspozycja rozwiązań DS utwierdziły organizatorów przedsięwzięcia w planach ustanowienia Digital Signage Trends imprezą cykliczną.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009