PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY 2009
SPONSOR GENERALNY 2009
SPONSOR PLATYNOWY 2009
SPONSOR SREBRNY 2009
SPONSORZY 2009
PATRONAT MEDIALNY 2009
ORGANIZATOR 2009

Media o Nas

Digital Signage Trends 2009
Media&Marketing 9/10.2009


Podczas dwudniowego forum goszczono ponad 250 przedstawicieli różnych branż.(…) Uczestnicy konferencji mieli okazję zapoznać się z opiniami praktyków i ekspertów na temat kierunków oraz trendów sterujących rozwojem branży digital signage w Polsce, Europie i na świecie. Gośćmi, a zarazem prelegentmi byli m.in.: Michał Moszyński i Mariusz Orzechowski prezes i wiceprezes Polish Digital Signage Association, Ronni Guggenheim wiceprezes OVAB Europe, doc. dr Bogusław Kwarciak - dyrektor strategiczny agencji reklamowej Opus B, dr Christoph Koeller oraz prof. Dominika Maison. Wystąpienia prelegentów dotyczyły zagadnień związanych z wdrożeniami digital signage w Polsce i na świecie, kwestii technicznych: sprzętu i programowania DS, aspektów prawnych związanych z reklamą cyfrową, a także sposobów pomiaru skuteczności przekazu digital signage. Największą popularnością cieszyły się bloki tematyczne „Content is the king'' oraz „Sposoby pomiaru skuteczności systemów DS” zakończone burzliwymi debatami z udziałem ekspertów i uczestników konferencji.

Mira Ignatowicz, Media & Marketing

...

Digital Signage
Gazeta Bankowa 12.10.2009


Ponad 200 uczestników konferencji Digital Signage Trends 2009 zorganizowanej przez agen¬cję 4D media relations pod merytorycznym patronatem Polish Digital Signage Association (PDSA) żywo rozprawiało na temat cyfrowej komunikacji marketingowej. W czasie dwudniowego forum jego uczestnicy wysłuchali 37 prelekcji. Była to kontynuacja dwóch ubiegłorocznych konferencji przygotowanych przez NEC Display Solutions oraz POL-TV Multimedia). (...) Przedstawiono przede wszystkim wiele studiów przypadków, zarówno polskich, jak i zagranicznych. (...) Dwa konferencyjne dni wypełniły warsztaty prowadzone równolegle z wykładami. W dwóch salach wystawienniczych na powierzchni ponad 300 m.kw. zaprezentowali swoje rozwiązania producenci sprzętu, rozwiązań informatycznych DS oraz podmioty projektujące, wdrażające oraz zarządzające sieciami DS.

Lech Piesik, Gazeta Bankowa

...

Digital Signage w rozkwicie
Shopping Center Poland 10/2009


Mimo że obiektów i sieci handlowych, które śmiało inwestują w nowe technologie przybywa, dla wielu zarządców Digital Signage to nadal terra incognita. Taki wniosek można wyciągnąć po wysłuchaniu prelegentów tegorocznej, międzynarodowej konferencji branży Digital Signage Trends 2009, która odbyła się we wrześniu w Warszawie.

Nie można uciec od nowoczesności - stwierdza Przemysław Świderski, członek zarządu IMS, odpowiedzialny w firmie za rozwój systemu Digital Signage w galeriach handlowych. Systemy Digital Signage wyróżniają galerie oraz ułatwiają proces komunikacji z klientem przebywającym w obiekcie.

Digital Signage świetnie uzupełnia lukę między „Desire" a „Action" w znanym naukowym schemacie, czyli pomiędzy pragnieniem danego produktu a gotowością do jego zakupu - mówi dr Bogusław Kwarciak, dyrektor strategiczny Opus B. - Ta technologia eliminuje też tzw. dysonans poznawczy, bo poprzez dostarczenie informacji o produkcie „ręcznie" steruje klientem, pokazując mu, gdzie on się znajduje.

Julia Sawicka, Shopping Center Poland

...

Digital Signage – co to i dla kogo?
SwiatObrazu.pl 12.10.2009


W dniach 16-17 września w Warszawie odbyła się międzynarodowa konferencja Digital Sigange Trends, poświęcona temu ważnemu, a mało wciąż omówionemu wątkowi cyfrowej komunikacji.(...) Organizatorzy konferencji stanęli na wysokości zadania: temat imprezy został omówiony bardzo szeroko, szansę na wypowiedź mieli przedstawiciele najróżniejszych branż i wyraziciele różnych poglądów na temat DS. Efekty takiego spotkania i wymiany doświadczeń będziemy pewnie obserwować w kolejnych latach, jednak już dziś widać, jak ważne i cenne było podjęcie tematu DS - bo sala konferencyjna Hotelu Sobieski pękała w szwach. A to chyba najlepszy dowód na to, że temat jest interesujący i ważny.

Anna Cymer, www.swiatobrazu.pl

...

Digital Signage Trends 2009
Pro-Kreacja 10/2009


W dniach 16-17 września w Warszawie odbyła się międzynarodowa konferencja Digital Sigange Trends, poświęcona temu ważnemu, a mało wciąż omówionemu wątkowi cyfrowej komunikacji.(...) Organizatorzy konferencji stanęli na wysokości zadania: temat imprezy został omówiony bardzo szeroko, szansę na wypowiedź mieli przedstawiciele najróżniejszych branż i wyraziciele różnych poglądów na temat DS. Efekty takiego spotkania i wymiany doświadczeń będziemy pewnie obserwować w kolejnych latach, jednak już dziś widać, jak ważne i cenne było podjęcie tematu DS - bo sala konferencyjna Hotelu Sobieski pękała w szwach. A to chyba najlepszy dowód na to, że temat jest interesujący i ważny.

Pro-Kreacja

...

Echa pierwszej edycji Digital Signage Trends 2009
Wirtualna Polska 17.09.2009


W dniu 17 września br. w Warszawie zakończyła się pierwsza edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2009. W imprezie uczestniczyło ponad 200 uczestników zainteresowanych tematem cyfrowej komunikacji marketingowej. (...). Konferencja Digital Signage Trends 2009 była bardzo cennym źródłem informacji o systemach DS i rynku, myślę że nie tylko dla uczestników, ale i dla sponsorów. Szeroka tematyka obejmująca zagadnienia prawne, technologiczne, kontentu na nośniki, wiele przykładów wdrożeń ze świata jak i z rynku polskiego, sprawiła, że z pewnością każdy znalazł coś dla siebie. – podsumowuje program konferencji Kamila Pawlikowska, Starszy Specjalista ds. Marketingu w MCX Systems.(...) W trakcie dwóch dni konferencyjnych, równolegle z wykładami odbywały się również warsztaty. W dwóch salach wystawienniczych na powierzchni ponad 300 m2 zaprezentowali swoje rozwiązania producenci sprzętu, rozwiązań informatycznych DS oraz podmioty projektujące, wdrażające oraz zarządzające sieciami DS.

www.tech.wp.pl

...

Spotkanie na szczycie
Visual Communication 08/2009


Systemy Digital Signage stają się coraz bardziej powszechne na polskim rynku. Wkrótce monitor LCD, projektor, ściana video czy ściana LED przestaną być postrzegane jako nowinki techniczne, a staną się standardowym nośnikiem informacji i reklamy. (…) Co trzeba wiedzieć o systemach Digital Signage? Jakie są ich komponenty, jak nimi zarządzać, ile kosztuje przygotowanie kampanii DS czy inwestować we własny system DS., czy może kupić czas antenowy w istniejącej sieci? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedź podczas dwudniowej konferencji Digital Signage Trends 2009.

Visual Communication

...

Dobra koniunktura Digital Signage
OOH Magazine 07/08.2009


O rynku digital signage, pierwszych miesiącach działalności branżowego stowarzyszenia i zbliżającej się konferencji Digital Signage Trends rozma¬wiamy z Mariuszem Orzechowskim, dyrektorem przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, wiceprezesem zarządu Polish Digital Signage Association, członkiem założycielem POPAI Poland. (…)

OOH: Jakie podmioty, oprócz firm bezpośrednio wdrażających i zarządzających sieciami DS mogą być zainteresowane konferencją?

MO: Myśląc o uczestnikach konferencji, praktycznie ani branża, ani pochodzenie środków na inwestycję (prywatne czy budżetowe) nie stanowią ograniczenia. Ważne jest to, czy dany podmiot chce skorzystać z nowoczesnej formy reklamy na nośnikach cyfrowych. Digital signage daje możliwości odpowiedzi na potrzeby każdej, nawet najbardziej specyficznej branży i klienta.

Robert Załupski, OOH Magazine

...

Konferencja Digital Signage Trends 2009
Photoshop 09/2009


Agencja 4D media relations wraz ze stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association oraz firmą NEC Display Solutions, organizuje w Warszawie, w dniach 16-17 września br. międzynarodową konferencję Digital Signage Trends 2009. Impreza poświęcona będzie nowoczesnej formie przekazu informacyjno - reklamowego, realizowanego za pomocą sieci no¬śników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interak¬tywne kioski, czy ściany video. (...) Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z opi¬niami praktyków i ekspertów na temat kierunków oraz trendów sterujących rozwojem branży Digital Signage w Polsce, w Euro¬pie i na świecie. Wezmą także udział w warsztatach i debatach z udziałem międzynarodowych specjalistów.(...) Dodatkowo, na powierzchni 320 m2 będzie można zobaczyć najnowsze rozwiązania DS, takie jak: interaktywne szyby wysta¬wowe, panele dotykowe, ściany wielkoformatowe, kioski informa¬cyjne, systemy INDOOR i OUTD00R, czy liczniki spojrzeń. Każdy zainteresowany będzie mógł również uczestniczyć w warsztatach.

Magazyn dla grafików komputerowych Photoshop

...

Agencja 4D dla konferencji Digital Signage Trends 2009
Mediarun 30.06.2009


Impreza odbędzie się w Warszawie, w dniach 16-17 września br. i będzie poświęcona nowoczesnej formie przekazu informacyjno-reklamowego, realizowanego za pomocą sieci nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski, czy ściany wideo. Konferencja Digital Signage Trends w założeniu ma stać się cykliczną, branżową imprezą, kierowaną do firm i instytucji, zainteresowanych implementacją sieci DS w celach reklamowych i informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się około 250 przedstawicieli różnych branż. Wśród uczestników konferencji znajdą się zarówno reprezentanci domów mediowych, agencji badawczych, reklamowych, jak i reklamodawcy, właściciele obiektów (hoteli, galerii handlowych, obiektów sportowych i komunikacyjnych), a także przedstawiciele sektora finansowego, edukacyjnego oraz administracyjnego..

mediarun.pl

...





wyślij

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009