PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY 2009
SPONSOR GENERALNY 2009
SPONSOR PLATYNOWY 2009
SPONSOR SREBRNY 2009
SPONSORZY 2009
PATRONAT MEDIALNY 2009
ORGANIZATOR 2009

Digital Signage

Digital Signage to najszybciej rozwijająca się gałąź nowoczesnego marketingu. Zastosowana technologia oraz wysokiej jakości kreacje reklamowe sprawiają, że powstaje coraz więcej nowoczesnych sieci. Nośniki w postaci monitorów LCD, ścian wideo, ścian LED czy projektorów przestają być traktowane jako nowinki techniczne i stają się coraz bardziej popularnymi mediami reklamowymi. Za pomocą centralnie i zdalnie zarządzanej sieci cyfrowych ekranów, można skutecznie rozpowszechniać treści promocyjne, informacyjne czy rozrywkowe.

Na system Digital Signage składają się następujące elementy:

• Nośniki - ekrany.
• Źródła sygnału - odtwarzacze, serwery wraz z systemami dystrybucji.
• Oprogramowanie do zarządzania i modyfikowania treści.
• Content - czyli treść.

Treść jaką przekazują nośniki Digital Signage jest bardzo zróżnicowana: w zależności od potrzeb klienta cyfrowy nośnik może wyświetlać prostą informację tekstową, logotypy, banery, statyczne pliki graficzne, animacje, filmy, aż po audycje TV czy serwisy internetowe.

Zalety Digital Signage:
• Wysoka skuteczność przekazu.
• Atrakcyjny sposób prezentowania informacji.
• Istotny wpływ na wzrost poziomu sprzedaży lub świadomości marki.
• Możliwość szybkiej aktualizacji przekazu – także poprzez Internet.
• Szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie - w jednej lub wielu lokalizacjach.
• Administracja treścią i sprzętem z jednego centralnego punktu.
• Nowoczesne nośniki o estetycznym wyglądzie.
• Oszczędność kosztów.

Zastosowanie rozwiązań Digital Signage jest wskazane wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba przekazywania aktualnej i dynamicznie zmieniającej się informacji. Najczęściej systemy cyfrowej komunikacji z klientem wykorzystuje się w:
• Sklepach, centrach handlowych.
• Punktach usługowych, instytucjach, urzędach.
• Lotniskach, dworcach, szpitalach, przychodniach.
• Hotelach, restauracjach, pubach.
• Muzeach, salach wystawowych.
• Bankach i innych instytucjach finansowyc.
• Oraz w wielu innych miejscach.



Digital Signage otwiera dziś przed nami nieograniczone możliwości.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009